Natura zawsze wygra z syntetycznymi produktami.

Niemożność docenienia darów natury jest najwyższym stopniem lekceważenia i niechęci zdobywania wiedzy oraz rozumnego podejścia do sprawy.

Biznes kosmetyczny jest wciąż doskonałym przykładem na to, jak marnowane są lecznicze dary natury oraz jak wciąż stosunkowo niewiele osób korzysta z naturalnych kosmetyków twierdząc, że natura nie jest w stanie nas obdarzyć produktami równie wysokiej klasy co ówczesna technologia i eksperymentowania laboratoryjne na sztucznie wygenerowanych lub wyhodowanych produktach.

Producenci kosmetyków naturalnych, dzięki angażowaniu się w rozmaite akcje promocyjne i naukowe, usiłują przekonać naszych rodaków o większych walorach korzystania z kosmetyków pochodzących z dóbr, jakie daje nam matka natura niż ze sztucznie wytworzonych specyfików jakie zalewają nie tylko nasz rynek. Prawdziwy producent kosmetyków umie tak dobrać poszczególne komponenty swojego preparatu, że jest w stanie stworzyć prawdziwe cudo, które nie tylko będzie leczyło nasze ciało lub je upiększało, ale także będzie ono w stu procentach wykonane z naturalnych substancji i materiałów.

Nasze społeczeństwo jest wciąż mocno oporne, aby zaufać mocy jaką daje nam natura i roślinność w niej występująca. Biorąc to na czystą logikę, łatwo jest wydedukować, iż chemia lub potajemnie przeprowadzane eksperymenty ingerujące w naturalny stan rzeczy nigdy nie będą ani lepsze ani tym bardziej zdrowsze od autonomicznie rosnących roślin i kwiatów, których bogactwo jest niekwestionowanym pewnikiem czekającym na nasze przetestowanie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *